angela4 sab simplex diye bi damla varmis gazli bebeklerde baya fayda goruyor anneler. Bi dene derim canim. Uyku konusunda da, atak haftasinda suan tam. Ondan kaynakli olabilir. 4,8,12nci haftalar atak haftalari, uyku gerilemesi yasayabiliyorlar. Benim de tam 8 haftalik bebegim var baslarda baygin gibi yatan bebegim 1 haftadir 10 dakika uyuyor sadece. Atak haftasi bitene kadar sabiiiir 🥲