Mrb kızlar 33+6 hafta gebeyim. Doğum sancıları tahminen ne zaman başlar? Yürürken çok zorlanıyorum dışarı çıkamaz oldum artık.Birazcık yürüyom eve geldiğimde leş gibi oluyorum.Ve mide yanması geceleri uyutmuyor 😕bunun dışında hiç bir şikayetim yok zaman çabuk geçsede doğursam diye düşünüyorum bazen 😄😄. Tecrübeli annelerimiz sancılarınız kaç haftada başladı?