cicekcikiz fazla emdiği için de kusuyor olabilir bence bebeğinizi gözlemleyin başka bir belirti yoksa çişli bez sayısı yeterliyse tekrar emzirmenize gerek yok başka belirtiler varsa doktorunuza danışın muhakkak bir de annem bebek peynir kesiği gibi kusarsa doyuyor demektir der