Miracleee Beta değerim 11.87 çıktı. Böyle olup yükselen var mı. Geçen ay da kimyasal geçirdim. O yüzden yine öyle olucak diye endişeliyim 🥺
SosyeteMantisi Miracleee 5.74 ile ögrenmiştim 19 haftalık olduk 🙏 2 günde bir artışını takip et Hayırlı olsun 🌸
Miracleee SosyeteMantisi sağlıkla doğurmak büyütmek nasip olsun inşallah canım 🤲 geçen ay da kimyasal oldu o yüzden çok korkuyorum şuan. İnşallah yükselir
SosyeteMantisi Miracleee amin inşAlllah canım 🙏 bende kürtaj olduktan 1 adet görüp hamile olduğumu öğrenmiştim yine aynısı olur diye çok korkmuştum ama çok şükür yolu yarıladık ❤️ Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşAlllah herkese 🤲🏻
SosyeteMantisi papatya-0 normal ucuz kaset testle ögrendim 😂 çok çok silik bi çizgi çıkmıştı inanamayıp kan verdim hamileymileymişim 🥰