gulcinba ahh bacım benim ikinci gebeliğim millet ilkinin sezaryen olduğunu bilmesine rağmen hala soruyorlar🤦🏻♀️Sonrada neden normal değil diyorlar.daha bugün alt komşum sordu neden normal değil diye bende kendi kızın neden normal doğuramadıysa ondan dedim artık daha sormaz inşallah😂🙏yahu bu insanların özeli ne demeye soruyorlar anlamıyorum.bu yaşıma kadar kimseye ne dinini,ne mezhebini,ne siyasi görüşünü nede doğumunu falan sormamışımdır ama bu insanlar ya çok cahil yada çok meraklı🤬çoğunu duymamızlıktan gel ben öyle yapıyorum bazende gerekene cevabını veriyorum susup kalıyor