Aleynaerayy22 canım bende özele gidiyorum, muanelerım artık 2 haftada bire düştü. doktor bı kagıt verdı bununla 2 hafta sonra gel sadece 15 tl vericeksın dedi her gittigimdede nst ye baglıyor artık , sorsanız belkı sızede 15 gunde bir muane ücreti yerine bı kagıt verip para ödemezsınız