anneolmak4 bende 2 aylıkken o kadar şişkindim ki , karnım çıktı sandım hatta böyle bir post açmıştım 😂 sonra o karın söndü… şuan 3 aylık ve 2 aylıktaki şişkinlik yine oldu ama bu sefer karın gibi ☺️ gerçi sabahları yine çok yok ama akşamları kocaman bir karın oluyor 😂