Kızlar bebeğim 12 günlük oldu sarılık tehlikesini atlattık doktor kontrolü haftaya o yüzden sizden bilgi almak istedim gün içinde bir saate iki saate bir emmek istiyor ama çevremdikiler de iki saate bir mutlaka uyandır emzir diyorlar gündüz de gece de bu dengeyi nasıl kurarım siz nasıl yaptınız iki saate bir uyandırdınız mı yoksa kendi acıkınca mı beslediniz?