Gece saat başı kasılmam vardı bugün öğlene kadar gittikçe azaldı 7 dk bir olmaya başlayınca geldim. 3 cm açıklık olmuş nst sancim yuksek degil su an yatirildim. Heyecan dorukta dualariniza talibim herkes dilimde dua ediyorum ozellikle yavrusuyla darda olan ve anne olmak isteyenler 🌸🙏🏻