Edau9 Kızlar bir kaç gündür karnimda sertleşme oluyodu bugün kontrolüm vardı nst biraz sancı çıktı 40 42 kadar falan doktorum önlem amaçlı progestan iğne ve fitil verdi bunu yaşayan var mı panik oldum inşallah erken doğum olmaz