Kızlar merhaba öncelikle Rabbim hepimizi sağsalim kavuşmayı nasip etsin, isteyen bekleyen dileyen herkese de nasip etsin çift yumurta ikizlerine gebeyim elhamdulillah gebelik şekerim var insülin kullanmıyorum çok şükür kontrol altına aldım ara ara kaçamak yaptığım zaman yükseliyor sadece doktorum 35. Haftada almak istiyor ciğer geliştirici olmadım gebelik şekerinden dolayı 35. Haftada doğum yapıp küveze girmeyen varmı her bebek farklı Rabbim bilir tabiki ama insan yinede korkuyor