Mervedez159 Kızlar bebegım normalfe kolık hep aglıyo gunduz uyuyunca bır saat anca uyuyor bugun 10 da kalktı ama yarım saat anca uyanık durdu kucagıma alıyom oynuyom emzırıyo emıyo ama uyanmıyo hastamı acaba bısey varmıdır 2 aylık bebegım
usenmedimyaptimbirvelet Mervedez159 benim yeğenim kolik bebekti allaha dua etmekten başka çaresi yok galiba😅🥲