rabiacander Nasıl gıdıyor kızlar agrı sancı var mı? Benım şuanlık normal agrı arada oluyor. Çarşamba kontrolümüz var bakalım nasıl çok merak edıyorum. 5 hafta oldu görmeyeli 37+2 olduk ;)
aslilayloy Benim de kontrolüm yarın, ben de 37+2 yimm normal doğumu bekliyorum çok sabırsızım, bebeğimin hareketleri bazen canımı çok yakıyor bir de uykusuzluk zorluyor 🌸
Emotion07 Bende 37+1 haftayım şu an size yazarken bile sancım var uykusuzluk halsizlik mahvediyor beni bugün nstye girdim 1 cm açılma ve düzensiz sancılar var artık doğsun diye dua ediyorum 🙏🏻😔