Hulya2841 Hamileliğimin basinda ağızdan kullandım, 19. Haftadan 36ya kadar da fitil olarak kullanmam gerekiyor halen kullanıyorum hem de günde 3 kere… Afedersin akıntı tuvaletteyken damlardı o derece sulu olurdu 20li haftalardayken. Doktor bir sorun görmedi bunun icin doktora gitmistim. İlacin parcalarinin cikmasi da gayet normal