Albatros3501 Berivanserkan şöyle baktığımda 5 ay ne çabuk geçmiş diyorum ama bebeğimi kucağıma almayı düşününce 4 ay geçmicek gibi geliyo😀 heyecandan olsa gerek😊
Denizliche Berivanserkan yaa çok güzel bebeğini renkli görmek ben gözlerimi alamadım 😍😭 ,Allah sağlık versin tüm bebislere
Defnemmm2301 çok heyecanlı bekleyiş Rabbim hepimizin bebeğini kucağımıza almayı nasip etsin biz kıyafet işini bitirdik büyük alacaklar kaldı onların da acelesi yok yavaş yavaş alınır ... Hepimize hayırlı doğumlar diliyorum
Cansuu33 Berivanserkan Allah'ın izniyle tamamlarsin canım ben öyle abartı bir şey almadım zaten bol çıtçıtli badi ve patikli alt aldım kış dönemini atlattıktan sonra yapmayı düşünüyorum asıl alışverişi şimdilik ihtiyacı kadar yani ))
Haticcee Benimde 20+3 oldu bugün🙏🏻 Öyle sabırsızım ki şu programdaki günlük yazıları okumak ve artı bir günü daha görmek için bile bi an önce saat 00:01 i bekliyorum😬 Allahım hepimize yavrumuzu sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🙏🏻❤️💐 Bi de zmn çabuk geçsin🙈
Delianne Kozlar bende21+ 1 deyim kızım olacak inşallah ama benim şöyle bir sorum olacak cinsiyeti öğrendiğinizde doktor size ultrasonda gösterdi mi .?teyzem kızına hamileyken doktoru çok net olarak göstermiş ana benim doktoruma sorduğumda senin göreceğin bişi yok ben görürüm onu dedi.. daha detaylı ya girmedim sizce yanılma payı olur mu 🙄
Defnemmm2301 Delianne benim doktorum da bana gösterdi sizin doktor neden öyle demiş ki biraz saçma yani
JeyranAhadova Bende 20+3) Amma oglushum 21+3, 1 hafta onden gidiyor minigim)) Ben oyle chok sabırsızlanmıyorum, ilk hamilelik. Saglıkla ve zamanında dogsun hepimizin bebekleri, İNSHALLAH!❤️
Cansu01 Berivanserkan 22+3 olduk bizde gel artık şubat 😍 2. Hamileliğim 5 seneden sonra ilk hamilelikte ki gibi heyecanlıyım 💕🙏🏻Rabbim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🍀