mre1630 ilk dört beş ayım kusmayla kilo vermekle geçti 5ve 6.ayda iştah açılıyor son trimestera girdim yine iştahsızlık başladı bende ama bebeğim gayet iyi gelişimi vs önden bile gidiyor bir hafta kadar bu kadar dert etme o kendini güzelce besliyordur