Sağlık ocağındaki ebem beni arayıp çağırmıştı doktorumda önceden bilgisini vermişti. Gece 12 den sonra bir şey yemiyorsun, sağlık ocağı erken gel ki o şeyi içtikten sonra bir saat bekliyorsun çünkü hani tansiyonun falan düşmeden erkenden yapalım sonra dönüp kahvaltı yaparsın demişti. Erken gidip önce açlık şekerime baktılar. Sonrasında ise içip bir saat bekledim. Tokluk şekeri içinde kan almışlardı