Enesyusuf Kızlar 40+2 deyim bugün vajinal muayene sonrası kanama oldu leke leke devam ediyor sancı yok açılma hiç yok gitmeli miyim beklemeli miyim sizce
Mamimamimami Enesyusuf Buraya yazmanız hata biz doktor değiliz zaman kaybetmeden gitsenize doktora hemen ne olacağını bilemezsiniz tahminlerle olmaz
Enesyusuf Vildan8891 bu 3. gebelik 2 si normal Buda inş öyle olucak ama sancımı beklesem riske atmış olur muyum
Enesyusuf Mamimamimami canım doktor Cuma’ya kadar sancı olmazsa çantanla beraber git dedi ama muayene de zorladı baya uyarmak için sanırım sonra geldi kan ve leke