Merhaba hanımlar, 5 ay 10 gunluk bebeğimin bas çevresi ayına göre güzel gidiyor. Fakat bingildagi 4.ay da kapandı. Doktorumuz çok iyi 3 ay itibari ile kapanabilir sadece baş çevresi ölçümü bize sonuç verir şu an bir sıkıntı yok dedi. Bebeğimin algısı tepkileri gayet güzel ama içim rahat etsin istiyorum. Tavsiye edebileceğiniz çocuk nöroloji doktoru var mi istanbul Avrupa yakası için?
Tesekkur ediyorum şimdiden 🙏🏻💐