mrvty Ben de bir yaşında odasını ayırmayı düşündüğüm için mobilya beşik almadım canım.Park beşik bence bu konuda çok iyi hem odayı ayırdığında bile oyun yeri olarak kullanabilirsin ya da kaldirip kullanmayabilirsin hiç yer kaplamiyor bazanin altına bile girebilir. Sallanma özelliğide var.