Seda54 Aranızda clexsan 0.4 lük iğne kullanıp vurulan yer aşırı moraran var mı ilk defa oldu ve çok korktum görünce 🤭
ozgeya Seda54 evet clexan morartıyor,hızlı enjekte etmemek ve iğneyi dik tutmak gerekiyor,ayrıca hergün farklı yerden vurmak gerekiyor ama sürekli vurmaktan dikkat edilse de morarıyor.4 ay kolumdan vuruldum ve iki kolumda morarmıştı malesef.
Muhasebeci Seda54 canım genelde göbekten yapıyprum ben hemşire göbeğin dört parmak uzaklığında sağa sola altına yapabilirsin demişti morarınca sordum 4 parmaksan daha uzağa yapmışsın dedi ama fark etmiyor be yaparsan yap morarıyor...
Seda54 ozgeya benim ilk defa oldu canım böyle ondan korktum yani üst üste geldiyse olmuştur değil mi birşey olmaz değil mi canım
Melek2019 Evet agriyor hala ben 3 haftadir kullaniyorum.. sismede var bir yerde herhalde kasa denk geldi vururken. Tup bebek tedavisimi oldun canim sende?
Seda54 Melek2019 yok canım ben tüt bebek tedavisi ile hamile kalmadım yani normal şekilde hamile kaldım canım senin tüp bebek mi
tugbaarya Bende kullaniyordum evet bazen öyle morluk büyük oluyirki ama Dr normlarına olduğunu uzun süre kullanımda olabileceğini söyledi. Göbekten daha az açıyor ve morariyir sağlı sollu yapınca
Seda54 ozgeya sağol canım valla içim rahatladı eşim vurmuştu garibim ne diyeceğini bilemedi görünce 😁
Buharcik Hamileliğimin başından ber yapıyorum bende göbek ve koldan yaptım ama artık karnım çıktıkça göbekten yapmayı bıraktım. Çok kötü morardığı zamanlarda oldu simsiyah olmuştu. Hemşire dimdik olarak batırıp ne çok hızlı ne çok yavaş basmamı söyledi. Çok yavaş yapıyordum ben. Artık hiç morarmam yok.
ozgeya Seda54 benimkini de eşim vuruyordu ve vicdan yapıyordu,arada da kanıyor çünkü üzülüyordu benim yüzümden diye.ama hastanede vurulduğum zamanlar da oldu çok fazla,onlarda da aynı şey olunca teselli ettim :)))