Benim doktorum da 26.haftada gittiğim kontrolde bebeğin doğum pozisyonunu aldığını kafasının aşağıda olma sebebinin suyun içinde olduğu için ağırlığın aşağıya verilmesi diye açıklamıştı nihayetinde bebek kafası , normali zaten bu haftalarda kafanın aşağıda olma pozisyonuymuş, ha yukarıda olan bebeklerin de normal olmadığının göstergesi de değilmiş yani :)