Meryem_79 Burcinyildiz ben ilçesinde oturuyorum buradaki devlet hastanesine gidiyorum doğumu merkezde özelde yapmayı düşünüyorum
Gulgulce duyguozbayrakci Meddem de basak hanima gidiyorum simdilik memnunum skinti yasamadik. Siz hanggi doktora gidiyorsunuz
Vildan8891 duyguozbayrakci yaa ne güzel 😊şehir hastanesinde havvana hanım a gidiyorum evet çok memnunum siz kime gidiyor sunuz
duyguozbayrakci Gulgulce Evet duymuştum Başak hanımı. Şehir Hastanesi’nde Hüseyin Özyurt var ben oraya gidiyorum çok güzel ilgileniyor şükür memnunum bende 😊 Kac hastaliksiniz cinsiyetiniz belli mi 😊