Merhaba kızlar bende burada doğurdum diye konu açmak için gün sayıyordum. Bugün sabah 9:30 gibi yatışım yapıldı 10 gibi ameliyathaneye alındım çok korkmuştum ağladım titredim ama inanın korkulacak hiç birsey yokmuş doktorum geldi muhabbet ederken belimden iğne vuruldu ama emin olun kabadan yapılan iğne daha çok acıyor diyebilirim hiç birsey hissetmedim iğneden sonra bacaklarımdan yanma hissi oluştu ve uğuştu hemen yattım sonrasında önüme örtü serdiler ve işlem başlandı bu süreçte anestezi doktoru başımdayı hep benimle ilgilendi sohbet etti Maxımum 10 dk geçti hemen bebişimin ağlama sesini duydum o an o kadar güzel ki tarifi yok asla sonra temizlediler yanıma getirdiler öpüp kokladım daha sonra hafif bir sakinleştirici yaptılar hiç birsey hissetmiyorsun kesinlikle hemen odaya getirdiler bebeğim de odadaydı hemen emzirmeye başladım Şuan yatıyorum yarım saat sonra ilk yürüyüşümü yapacağım insallah Allahım herkesin yavrusunu kucağına almayı nasip etsin uzun lafın kısası korkmayın pozitif olun doğum yapacak anneler