bubizimhikayemiz Diyarbakır’da Hangi Doktoru önerirsiniz muayene için ? Fiyat farketmez yeterki bölümünde iyi olsun içime sinsin
zeynepmom34 bubizimhikayemiz bende özel genesisa gidiyorum seval gündoğdu hocam çok iydir bu konuda 😘🤗🤗👼🏻
myangelson bubizimhikayemiz Memorial Aydın Ilgın tedavi ile hamile kaldım çatlatma iğnesi ile ilk denemede tuttu hamileliğimde takip etti erken doğum riskli hamileliğim vardı büyük bir uzmanlikla devam etti ve en son da acil sezaryen ile doğumumu gerceklestirip hayatımı kurtardı çok memnunum doktorumdan🙏🏻 Ne zaman bir sıkıntı olsa arayıp mesaj attigimda cevap veriyor hala da mesaj atarım duruma göre yönlendirir beni
Saida97 bubizimhikayemiz Bati hastanesinde Cihan Bademkiran doktorum. Kendisinden cok memnunum. Cok ilgili
Selimayazannesi Bence Genesis hastahane olarak guzel bi hastahane degil doktoru bilmiyorum ama orda yakınım doğum yaptı bebek odaya geldi ve temizlik icin odaya geldiler öncesinde temizlemek yerine yeni doğan bebek varken heryer toz oldu çok ilgili bi hastahane degil
ilkbebekim bubizimhikayemiz ikisi de gerçekten aşırı derecede ilgili doktorlar. Ali Emre Tahaoğlu çok güler yüzlü ve muhabbetli bir doktor ama Aydın Bey ilk anda biraz soğuk gelebilir, buna rağmen o da çok iyi ve ilgili bir doktordur. Kesinlikle tavsiye ediyorum
miranmomsss bubizimhikayemiz benim doktorum yunus hoca Dicle memorialde ilgili bir doktor öneririm Diyarbakır memorialde iyi aynı zaten doktor önemli
6712015 Özel diyar doğum hastanesi hastane ona ve abisine ait Ahmet yalınkaya ise fakulte ve riskli gebelik lere bakıyor pedeog o aklında bulunsun cnm
bubizimhikayemiz 6712015 gebeliğim normal acaba muayene de ilgilenir mi ve süreç boyunca ilgili olur mu ? Çünkü burada yaşamıyorum
ilkbebekim 6712015 yanlış yazılmış sanırım, pedeog diye bir şey yok pedegog var o da çocuk ergen psikoloji doktoru demek. Ve Ahmet Yalınkaya pedegog değil, PERİNATOLOJİ UZMANI. Belki birinin işine yarar diye düzeltme ihtiyacı hissettim.
cimcimemmmm 6712015 bende o hastanedeyim celebi hoca takipliyim benimkinden cok memnunum cok ilgilenir istediğim saatte de ulasabiliyorum her şekilde doner bNa
ilkbebekim bubizimhikayemiz ahmet bey iyi bir doktor alanında gerçekten çok iyi ama çok negatif konuşuyor. Ben detaylı ultrasona gittiğimde 5 kilo vermiştim kilo alamamıştım hiç (1.75 boyum 56 da kilomdu) hatta zayıftım. Bana dedi ki “NE KADAR KİLO ALMIŞSIN DOĞUMA KADAR EN FAZLA BİR KİLO DAHA ALABİLİRSİN SAKIN ALMA KİLO ŞÖYLE OLUR BÖYLE OLUR 😂😂 zaten detaylı ultrasonda kendisinden yardım isteyeceksiniz, muayenesi 600lira ve doğum ücreti 15bin lira ahmet beyin bu arada. Bu bilgiyi de vereyim
myangelson ilkbebekim yaa ben de serklaj yaptırdım Ahmet hocada hamileligim ilk 3 ayi kilo verdim 63 e düştüm serklaj oldugim zamanlar 68 kilo falandim normalde hamile kaldığım kilo 68 di bana diyor ki 5 kilo almışsın ilk 3 ay kaybedip geri aldığın kiloları da sayacaksin su onumuzdeki 5 ay içinde en fazla 2 kilo alacaksın demişti 😂😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️