Tüy dökücü krem kimyasal içerdiği için normal şartlarda da önerilen birşey değil. Hamileyken hele de kesinlikle kullanmamanızı öneririm . Ağda için kuaföre gidin bence , hem daha hızlı çözüm hemde uzun süreli bir çözüm olur . Tüy dökücü krem zaten jilet kadar hızlı tüy çıkarttığı için bence başınızı derde sokmayın