2prens2prenses Mide bulantılarım resmen ilk haftalardaki gibi geri geldi napicami şaşırdım bu gün doktoruma da sordum olabileceğini söyledi var mı bi çözümünüz sizinde başınıza geldi mi
Gulkubra 2prens2prenses benim de öle artarak devam ediyor prilam kullanmaya devam ediyorum sizde başlayın isterseniz artıyor çünkü ilk 3 ay kusmuştum kusma geri gelir diye çok korkuyorum🤢🤢
2prens2prenses Gulkubra az önce ne yediysem hepsini çıkardım var evde prilam tokken de içsem fayda eder mi ki bu arada Allah yardımcın olsun seninde
Gulkubra 2prens2prenses benim doktorum aç karnına içmemi önermişti ben aç karnına içiyorum geçirmiyor ama hafifletiyor çok yoüun oldığında zofer i önerdi ama devlet karşılamadığı için ben prilama devam ettim
Bernnnaaaa 2prens2prenses bazıları doğuştan belirtisi diyor ama bu haftalar da kiminle konuşsam aynı şeyi söylüyor. 3 gün önce nst çekildi sancı falan çıkmadı. Ama burda okudukça tedirgin de oluyorum