Gmznr39 Kızlar bebeklerimize sağlıklı kilo aldırmak yönünde doktorlarınızın tavsiyesi var mı ?? Ben 32 haftalık oldum ve oğluşum 2050kg doktor normal dedi ama yine de bana az gibi geliyor 🤔🤔
OlgaArslan Gmznr39 önemli olan çok kilolu olması değil sağlıklı olması. Bizim bebiş biraz iri ve 37 haftalarda çok zorluyo nefes alamıyorum yürüyemiyorum gece uyuyamıyorum 😑
Elfibrhm2609 Gmznr39 benim doktorum hususi birşey yapmana gerek yok o zaten kilo aliyor son zamanlarında daha iyi alır dedi
Gmznr39 OlgaArslan geçen ay birimde 2 hafta önde gidiyor demişti bu ay normale döndüğünü söyledi . Bakalım artık 3 hafta sonra ne olucak
MerveAlminaAar Dün doktor kontrolümüz vardı 30+1 günlük 1760 gr 42 cm olmuş oğluşum doktor gayet iyi dedi