@“Babyyldz” 9 kasımda sezeryan olacağım. Çatı kemiğim basık olduğu için sezeryana döndüm. Ne bebeğimi ne de kendimi riske atmak istemedim. Sağlıkla gelsin bebişler inşallah Allah hepimize sğlıklı doğumlar hayırlı doğumlar nasip etsin hep bunu diyorum.