Deniz33 bende 34 haftalığım, bel sırt ağrısıyla 3 saat önce doktora gittim nst de düzenli sancınız çıktı yarış öneriyorum acil sezeryan dediler , daha donanımlı bir hastaneye gitmek istediğim için yatışı reddedip eve geldim eşyalarımı alıp hastaneye gidecem bu gece ansızın gelebilir yavrum :) hepimize sağlıklı doğumlar olsun inşallah rabbim evlatlarımızı bağışlasın