Cey-cey Herkeze merhaba arkadaslar Doktorum 3 hafta sonra gelmşeker yükleme testi yapalım dedi Özeldeki ücretini sormadım unuttm (ama ikili teste bile 550₺ demisti ) Devletten randevu alsam işleyis aynımıdır orda yaptırsam
Arzu_uu Cey-cey canım 24 haftalıksan yada geçtiysen zateb devlete gıttıgınde direk hiç yaptırmamışsan şeker yuklemesı hemen kayıt açılıyor ve şeker yüklemesi yapıyorsun bende özelde takıpliyim ama devlette yaptım şeker yüklememi hastaneye gudecegın akşam hiç bırsey yeme içme sabaha kadar sabah gıttıgınde aç karnına istıyorlar bu testi
beyzagl44 Cey-cey canim hastaneye gitmene gerek bile yok. eczaneden doktorunun önerdigi dozdaki glikozu alip aile hekimligine gidersen orda yapiyorlar. ebem oyle soylemisti. fakat ben hic yaptirmadim cunku aclik tokluk normal cikiyordu.
SuperMom3 Cey-cey Çarşamba yaptırdım her devlet Hastanesi yapıyor doktor reçete verdi glikoz şurubu aldım eczaneden 30 TL ilk aç karna kan aldılar sonra içtim ondan bir saat sonra sonrada 2 saat sonra olmaz üzere 3 defa kan aldılar özel takipliyim ama testleri devlette yapıyorum doğum yeterince pahalı bir de teste para veremem 😂
Elfsndkl Bildigime göre her devlet hastanesi yapıyor şeker yüklemesini o yüzden boşuna özele o kadar para vermeyin
Ftmgl1453 Şeker yüklemesi yapılmadan önce açlık şekerine bakılıyor eğer o yüksekse şeker yüklemesi yapılıyo doktorum bana gerek yok dedi açlık şekerim 75 çıktı çünkü
Anneadayiozlem Sağlık ocağında da yapılıyor fakat özel hastanede iki teste bende 550 lira verdim ama şeker yüklemesini 50-100 lira arası birşey vermiştim bu konuda kendinizi sıkmayın detaylı ultrasona verdiğiniz para aslında farklı bir doktora muayene ücreti veriyorsunuz ondan dolayı hatta kendi doktorum bana istersen evde şekeri takip et istersen sağlık ocağında yaptır istersen burda yaptır dedi eşim burda olsun dedi ben ücreti duyunca dedim zaten evde kendim takip yapsam eczaneden ölçü aleti vs çok çok daha pahalıya gelirmiş diyip iyiki burda yaptırmışım dedim
Arzu_uu Cey-cey evet canım gece 11 den sonra hiç bırsey yıyıp içme sabahta aynı şekil hiç bırsey yıyip içme taki kan aldıklarında şeker yüklemesi yapana kadar zateb sana orda söylüyorlar bırsey yıyıp içersen doğru sonuç çıkmaz