Elif_ikra2 Kızlar ben 1 hafta oldum doğum yapalı ilaçlari doğru düzgün atamadığım için ağrıdan kendimde değildim idrar yolum 2 3 gündür sızlıyor ilaçlara başlıyorum bugün kısa sürede gece aranızda varmi ben gibi olsan bi sorun yaşadınız mı