Anneadayi3 hastane berbat kaç kere sancılandım gittim bizi yukarı yolluyorlar gece mesela doktor bekliyoruz karanlıkta doktor yok meğer aşağıda herkes kim kime dumduma en son yaşadığım olay şu ben hafta sonu sancılandım ve Pendik medicaldeki doktoruma gittim sancılar çok yüksekti beni yatırdı iki gün sancıları kestiler pazartesi çıktım öğlen tekrar sancı hissettim ve uzak gitmim dedim merkez prime a gittim Aslıhan çıkmak üzeriydi ve 10 dakika beklemedi beni ki durumumun riskli olduğunu biliyordu asistanı beni nst’ye soktu sadece 10 dakika ve sancı yok dedi beni eve yolladı ve ben de sancım yok psikolojik sandım üç gün çektim o sancıyı çarşamba dayanamadım tekrar prime a gittim nstye girdim sancım 100 çıktı bebeğin kalp atımı 200 ve 2 cm açıklık doğum başlamış Aslıhan hemen ameliyathane hazırlansın dedi ben istemiyorum dedim Burda doğum yapmak çünkü personellerine güvenim kalmadı kağıt imzaladım dörtlüleri yaktık Pendik’teki doktorumu önce aradık durumu anlattık o hemen gelsin dedi aslıhana ve iyi ki gitmişim iyi ki tek kelime ile asla pişman değilim yenidoğan yoğun bakımı çok iyiydi kadın doğum doktorum zaten mükemmel ilgili, mesela demiştim ya hafta sonu sancılandım doktorum çıkış saati olmasına rağmen beni yatırdı ve akşam 7ye kadar hastanede kaldı beni takip etti sabaha kadar tüm ekip ile mesajlaştı tüm sürecimi takip etti. Aslıhanı çok seviyorum ama çok pasif ve dediğim gibi 10 dakika bile beklemedi beni ki süreci en başından takip eden oydu Pendik’teki doktorum beni 12 haftada görmüştü 30. Haftada gördü 32+3te hastaneye yatırdı sancımı kesti 33. Haftamda doğurttu düşün 4 kere gördü hamileyken ama nasıl ilgilendi anlatamam iyi ki Halide Yüksele gittim ve onda doğurdum bu arada doğumda rahmim kağıt gibi yırtıldı ve kanamam durmadı Halide o kadar iyi yönetti ki süreci ölümden döndük bebeğimle çok şükür bu günümüze