Valla hamile olsakta olmasakta zaten bazen herşeyin fazlası zarar unutuyoruz yerken bazen çok fazla yükleniyoruz Allah sonumuzu hayretsin bebislerimiz iyi olsun da geçer inşallah bu günlerde sağ salim kavuşuruz inşallah onlarada annelik zormuş gebe kalınca anladım çocuk doğunca bakalım neler olcak annelerimizin kıymetini bilelim o yüzden kızlar yaa😔🥴