Ebrum_02 Merhaba herkese şeker yükleme testi yaptırdım sonuçlar çıkmış anlayan bakabilir mi acaba haftaya hastaneye gidecegim yüksek mi acaba ogtt 98 ogtt1 188 ogtt2 137
isimyazmakzorunlumu Ebrum_02 yüksek evet haftaya beklemeyin bu hafta gidin ya da telefonla arayın numarası varsa. Yoksa da yediklerinize dikkat edin gidene kadar.
karansmomm Çevremde Şeker yüklemesini yapmayı tavsiye etmeyenler oldu. Doğum yaptıktan sonra anne şeker hastalığına yakalanabiliyormuş. Doğru mu sizce sizde bu sorunu yaşayan oldu mu ?
3babyannesy karansmomm alakası yok, zararı olmayan birşey, yaiplmasi da çok fayda var bebeğini düşünen yaptırır, bak bu postu açan annemiznki yüksek çıkmış ona göre bir yol çizecek doktoru yaptrmasa bilmese doğumda sorunlar çıkardı hatta doğmadan Allah korusun
burcukeles-35 Banada bu hafta gittiğimde büyük ihtimalle şeker yüklemesi yapılacak ama ben yaptırmak istemiyorum yapmasak bir sorun olur mu
Asyabuse İçtiğiniz içeceklerden veya yediğiniz çikolatalardan daha zararlı değil o içecek. Ben daha 18 yaşımda yaptırdım bu testi belirtilerim ve aile geçmişim sebebiyle doktorum istemişti 7 sene geçti hala şeker hastası değilim test şeker hastası yapmıyor yani belki o testi yaptırmasam olurdum dikkat etmediğim için..