Cindindi Arkadaşlar 23 haftalık hamileyim oğlum oluyor inş.diğer oğluma kayınpederimin ismini verdik bunada babamın ismini Aslan koymak istiyorum yada Eren ismini.eşimin hocası da Osman olsun demiş.Osman Aslan mı yoksa Osman Eren mi daha güzrl sizce
Vahide_cebi Cindindi osman Aslan direk zamanında bır mılletvekılı vardı o aklıma geldı😅☺️😍 osman Eren daha ıyı gıbı
karansmomm Kayınpederinizin ismini koyduysanız bu bebeğinize de babanızın ismini koyabilirsiniz ikinci isim olarakta ereni tercih edebilirsiniz. Aslan eren 👼