Busenurarslan Anneler Selam :) 20 güne kadar doğumum olacak . Bebek doğduktan hemen sonra mi çocuk doktoruna geçiş yapıyoruz . Süreç nasıl ilerliyor ? Tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi
yagmurakcali Busenurarslan çocuk doktoru gelip odada bebeği muayene ediyor canım yani siz gitmiyorsunuz doğum sonrası özel hastanelerde doktor odanıza gelip bebeği görüyor sonra gün veriyor şu gün gelin diye takip için o şekilde ilerliyor 🤗
Snmdlbr Busenurarslan ben devlet hastanesinde doğum yapmıştım süreç şöyleydi günlük doktorlar vizite atıyor kadın doğumu ayrı çocuk doktoru ayrı doğumdan sorna geliyorlar bakıyorlar yani işitme testi genel muayene oluyor 1 hafta sonra da yenidoğan kontrole çağırıyorlar göze felan da bakıyorlar bu süreçte sağlık ocağına da gidiyorsunuz topuk kanı ve izlemi oluyor
elif233233 Busenurarslan bebek doğduğunda çocuk doktoru gelip kontrol ediyor sonra 1 haftalikken kontrole çağırıyor devamında aylık kontrolleri oluyor ben özele gidiyorum. Dilerseniz sağlık ocağı takibinde devam edebilirsiniz aylık olarak topuk kanı için sağlık ocağına gitmenize gerekecek arayıp çağırıyorlar zaten
Busenurarslan yagmurakcali Teşekkür ederim ☺️ Ne kadar süre ilgileniyor peki kontroller ne sıklıkla oluyor fikir olsun öncesinden:)