hayalperest2310 Bu aralar cinsiyet tahminlerine bakıyorum da hep kız bu sene prenses senesi olmalı🥰❣️
Tatlissannee12 hayalperest2310 ben bu sene temmuzda doğurdum kız oldu hatta benimle beraber doğum yapan bu sene doğum yapan bütün arkadaşlarımın ki kız oldu canım bu sene içinde kız senesi diyorlardı😂😂
Nuur2124 hayalperest2310 geçen sene ciddi anlama kız senesiydi bence bu sene de erkek ☺️umarım 23 kız senesidir ☺️☺️☺️sevindim gözlemlelerinize☺️
Ecee_0661 Tatlissannee12 Evett haklisiniz bende temmuzda doğum yaptim kizdi arkadaslarim yakinlarim akrabalarım da dogum yaptilarr hepsi kizdi bencede kiz senesiydii 2022 😅🥰👧🏻
Sare_benan hayalperest2310 Ailemize 4 prenses geldi 2022 içinde 23 Ocak ayına benim prensesim geliyo 😍
hayalperest2310 Nuur2124 benim çevremde erkekti hatta bu forumda hep öyle gördüm tek tük kız vardı 🥰bakalım artık nasip
Anneadayiozlem Temmuzdan itibaren doğum yapanlar hep çevremdekiler kız benimde ocakta doğumum olcak nasipse benim de kız hatta benden sonra doğumu olacakların da çevremde kız çok var