Ayseanne Kizlar bugün avent biberon aldik anne göğsüyle uyumlu hem emzirip hemde mama vericem ikizlerime ama çok cabuk bitiyor mama diğer biberonda 15 dakka sürüyordu bu biberonda 5 dakkada bitiyor bu durum normal mi kullanan var mi acaba bize büyük numara mi sattilar üstünde numara yazmiyor biz yenidogan diye aldik ama anlam veremedim bide üstü ıslanmış bebegimin mama akmis agzindan emerken😕😕
Brlgry Ayseanne bizde yeni aldık şimdilik 1 tane yeni doğan aldık oradaki satıcı büyüdükçe ayına göre başlık alırsın dedi ilk 0 3 ay tek delikli sonra 2 delikli başlık alıcaz sizinki nasıl tel delik değilmi
tazecikanneee Ayseanne aventten ziyade hemde koliği önlemek adına Dr.Brown ya da Medela Calma kullansanız bir yenidoğan hemşiresi olarak Önerim bu benim mesela ben de oğluma bunlardan birini kullanmayı düşünüyorum
Ezgi14 Ayseanne canim avent biberonlari direk 2 numarali emzikle satiyor ustunde yazar 1 2 diye ona bi bak istersen 1 numara da 1 delik var sadece
Ayseanne [bilinmeyen] ben anne göğsüne daha yakın olduğu için bunu aldim canim de browns sadece gaz amaçlı bu biberon emzirme destekliymis hem emzirip hem mama vericem ama benimkinde 3 delik var ya sanırım yanlış vermişler bana çok moralim bozuldu uzaktida aldığımız yer 😑😑
Ayseanne tazecikanneee ama dr brownsu onermedi ordaki satıcı anne göğsü ile alakasi yok o sadece gaz için dedi aventin emzirme destekli ve gaz yapmama özelliği olduğunu söyledi simdi dikkat ettim 2 yazıyor emzigin kenarında bize büyük sanirim bu
Ayseanne Ezgi14 2 yaziyor canim evet yarin 1 nolu emzigini alicaz artik 2 yi de zamani gelince kullaniriz
Ezgi14 Ayseanne cunku bende aldim biberonu 1 numarali emzik olmasi gerekirdi ama 2 yaziyordu intte baktim o sekilde satiyolarmis