Birduameselesi Kızlar merhaba 3 gün oldu sezeryan doğum yaptım spinal anestezi ile oldu ve aşırı baş ağrısı belli ağrısı çekiyorum sezeryan ağrısı hariç tabii bu ağrılarım için önerileriniz var mı
Cansu0834 Birduameselesi benimde 5 gün oldu sezeryan olalı tamamen bayılttılar birazcık dikiş ağrım var okadar çok şükür bende baş ağrısı yada bel ağrısı olmadı
aslansmommm Birduameselesi spinal oldu benimde hiç ağrı olmadı ama olunca su ve filtre kahve öneriyorlar
Gizem2121 Birduameselesi sade dha etkili ama bas agrisina cok iyi geliyor bugn bn 42 gunm her omzum belim basim agrdgnda iciyorm yani bunu ilk gunlerde gunlk 5 tane icen var
Birduameselesi aslansmommm banada nescafe iç çay iç dedi anestezi doktoru birde şu ama neden bilmiyorum şu içince midem çok bulanıyor..
nur_fidan Bende 13 gün önce oldum spinal sezeryan ameliyattan çıkarken anestezi doktoru bol sıvı tuket Nescafe iç ve başın yüksekte uyu dedi ve çok şükür hiç ağrı hissetmedim
Birduameselesi nur_fidan yapıyorum zaten onları başım yüksekte uyuyorum karanlık iyi geliyor ama başka bişe fayda etmedi