Merhabalar 10+4 haftalık hamileyim fakat 1,5 aylıkken hamile olduğumu bilmeden burun ameliyatı geçirdim 6 saat süren bir operasyon ve ardından 2 hafta boyunca arveles ve antibiyotik kullandım. Doktor çocuğu ve seni etkilememiş bu durum dedi ama uyuyamıyorum çok vicdan azabı çekiyorum,çocukta kalıtsal bir hastalık veya bozukluk meydana gelir mi? Bilenler fikri olanlar yardımcı olabilirler mi? Şimdiden teşekkürler 💜