ipekmom_ H12- 1gün gecikmesi gayet normal herkeste olabilir, bence 7gün bekleyin ya da böyle bir sonuç olmasından eminseniz kan testi verin İdrarda belli olacağını düşünmüyorum 🌸
ipekmom_ H12- 5in üzerinde çıkması gerekiyor gebelik için 😞 inşallah tez zamanda güzel haberler alırsın canım ama daha çok gecikirse tekrarla testi geç döllenme olabilir
H12- ipekmom_ hala olamadım şüpheli bulduğum ilişki geçen süre daha 5 gün oldu ondan da mi kanda çıkmıyor bilmiyorum çok istiyorum Rabbim hayırlısını versin