Ebrunur1234 40+4 iken doğum yapacağım. Açılmam hala olmadığı ve sancımda olmadığı için yarın sabah sezeryan ile doğum kararı aldık doktorumla. Sağlıkla kavuşuruz inşallah kızımla. Darısı bekleyen herkeseee💕💕❤️
Yenidenanneoluyom Ebrunur1234 saglikla kolaylıkla alin kucaginiza🥰 ben de henüz 18. haftadayim zaman kolayca gecse de ben de bir an önce bebegimi alsam kucagima😄
Ebrunur1234 Yenidenanneoluyom inanın zaman çok çok hızlı geçiyor bir bakmışsınız doğum vakti gelmiş🥰🥰
Ebrunur1234 Mucizebebek2 sanırım öyle olacak. Rabbim herkese sağlıklı sıhhatli doğum nasip etsin inşallah