0705 Hamiş anneler merhaba, Genelde bulantısı çok olanların kızı olacağı, bulantısı olmayan ve rahat gebelik geçirenlerin ise erkek çocuğu olacağını söylüyorlar. Sizce doğruluk payı nedir ?
Denizahsen 0705 ablamın hiç bulantısı olmadı 9 ay boyunca ve bir kızı oldu 💕 kişiden kişiye değişiyor