sultankasmusti Kizlar bugün sağlık ocağına kontrole gittim tansiyonum 13. 8 sizce yüksekmi tansiyonum ölçülürken konuştum hemen yemekten sonra gitmiştim aceba ondanmı yüksek. Ebe bi sorun yok dedi ama ben tedirgin oldum yardımcı olurmusunuz?
UmutsuzPolyanna sultankasmusti biraz yüksek gibi birde dinlenip yemek saatinden uzak bi zaman diliminde ölç bakalım
Zmraemr sultankasmusti hemen gidip dinlenmeden mi ölçüldü onun da etkisi oluyor .Ebe de çok yüksek görse söylerdi sanırım
Sekerbebekkk sultankasmusti tansiyon takibine başlayın ne olur ne olmaz ben şu an gebelik tansiyonu problemiyle uğraşıyorum 13/14/15 gidip geliyordu ilaca başlandı erken önlem alabilmek için ne olur ne olmaz takip edin bence
Zmraemr sultankasmusti tuzu baya bi azaltın,ayran için ,limon da iyi gelir . Dinlenmeden ben bı ölçtürdum 14 çıktı on dk dinlen tekrar olcelim dedi sonra 12 ye düşmüştü o yüzden sormuştum etkiliyor
sultankasmusti Cok sagolun bende dinlenmedim hemen ölçtüler. Biraz endişe ettim ilk gebeliğimde kayıp olunca korktum başimdan çok kötu olaylar geçti şimdi 28 haftalik gebeyim 4 sene bebegimuz olmadi rahim filmi falan derken eşim amaliyat oldu tedavi sonrasi anca
sultankasmusti Sagolun canim bugün örçtüm 10 7 sonra gene örctüm 11 .7 normal diye düşünüyorum belkide ebe ölçerken heyecandan yükseldi belki konustugumdan bilemedim yani