elifkaya1 biliyor musun ben asla hamilelik planlamiyordum ve hayatimda cok zor donemler yasadim bana koyulan teshisi bile soylemek istemiyorum, kullandigim ilaclar beni mafediyordu ama bana iyide gelmiyordu gebeligimi ogrenmeden once yaklasik 2 aydir artik hissetmis gibi mi bilmiyorum o kadar ilaclarimi birakmak istedim ki aileme esime kullaniyorum diyip kullanmiyordum tabii bu yanlis bir davranis:( zaten gebeligimi psikatrime bildiriğimde kullanmamam gerektiğini söylemişti sizin kullandığınız ilaçları bilemem ama vee bu kadar seyi neden uzun uzun anlattim hamilelik bana o kadar iyi geldi ki ilaclari kullanirken hissettigimden daha iyi hissediyorum kendimi umarim sizede iyi gelir. Allah yardimcimiz olsun🙏🥲