Duygumut penti aldım hiç hiç hiç beğenmedim ve tayt her gün giydiğim benim için en önemli parçadır, normalde hamilelik öncesi suwen kontrol fit tayt kullanıyordum üzerine crop bile giysem o kadar güzel toparlıyordu ki popo vs olduğu gibi belli etmiyordu, hamile kalınca onun beli gün içerisinde sıkmaya başladı, penti den hamile taytı alayım dedim m aldım büyük mü geldi yoksa neden anlamadım asla toparlamıyor karnımdan düşüyor aşağı iniyor falan bacak iç kısımlarında dikiş var o dikiş ipleri tülermiş yürürken değdiği için ve renkli çamaşırı belli ediyor suwene bakacağım