Nerm7n yapılmıyor bende istiyorm sma doğumdan sonra inş dövme tekniği olduğu için o çizgileri çekerken ister istemez Tenimizde açıklar oluyor ve mikrop kapma ihtimalimiz var ve bebeğe de geçebilir istedikleri kadar hijyenik çalışılsın. O yüzden yapılmıyor önerilmiyor