33+4 günlük hamileyim dün bebişin kıyafetlerini yıkadım yine yıkamakta sorun yoktu ama ütü kısmı çok zor ben geç kalmışım belim falan hiç dayanmıyor oturduğum yerden olsa bile kıyafette çok sabahten beri başım döndü ben hep soruyodum erken mi yıkasam mı diye 28 lerimde keşke yıkasaymışım sizinle paylaşmak istedim😂😂🥹