Sonunda banada nasip oldu 🤲🥰
Sabaha kar 5.50 de şiddetli kasilmayla uyandım.. Aha dedim bu sefer kesin geliyor artık gelsin yani 😂😂 ondan sonra sancılarım 5 dk da bir 10 dk da bir gelmeye başladı, 4 yaşında bir kızım var kreşe gidiyor onu kreşe gönderene kaadar sancılarımi cekmeye devam ettim. Yatmadan önce banyo yaptığım için belden assagima sıcak su tuttum ondan sonra daha çok çoğalmaya başladı 8.30 da kızımı hazırladım eşim servise bıraktı geldi. Biraz daha sancımi çektim evde 9.30 da giriş yaptım hastaneye ebem çatı muayenesi yaptı 4 cm acilmam vardi ama.sancilarim çok kuvvetli çıkmadı nst de ebe dil altı verdi sancılarım daha çok çoğalmaya başladı yarım saat sonra bı baktık acilmam 7 cm olmuş 10.45 de dogumhaneye aldılar beni 11.03 de oğluşumu kucağıma aldım.. Rabb’im isteyen herkesin kucağını doldursun.. Sizlerede sağ Salim kavuşmayı nasio etsin inşallah 🥰🥰